3 moduri prin care poţi aduce în top site-ul tău

3 moduri prin care poţi aduce în top site-ul tău

De îndată ce ai un site minunat şi care poate transforma vizitatorii în clienţi pentru afacerea ta, următorul pas este să îl faci cunoscut pentru ca aceştia să afle despre produsele sau serviciile tale. În zilele noastre utilizarea motoarelor de căutare pentru a face marketing este una dintre cele mai eficiente metode prin care îţi poţi prezenta produsele sau serviciile către oamenii cu adevărat interesaţi. Gândeşte-te la tine, dacă ai căuta să cumperi ceva, dar nu ştii toate detaliile şi ai nevoie de mai multe informaţii, ce ai face? Potrivint unui studiu, zilnic pe Google sunt 3,5 milioane de căutări, de aceea acesta este locul unde cei mai mulţi oameni caută informaţii şi le pot găsi cu uşurinţă. Deci, dacă ai o afacere, trebuie să fii găsit, dar cum poţi să ajungi să fii găsit de către oamenii interesaţi de către serviciile sau produsele tale? Poate ai auzit de diferite tehnici de SEO, sau de promovare plătită, pe care ai putea să le faci. Noi îţi detaliem în continuare 3 modalităţi de bază prin care poţi ajunge la clienţii tăi care te caută ăe Google – organic, plătit şi local.

Afişarea şi poziţionarea în căutările organice

Plasarea organică a site-ului tău se referă la poziţionara acestuia naturală, în zona rezervată link-urilor neplătite, poziţionare determinată de algoritmul de clasificare al Google. Aici este zona unde tehnicile de SEO (Search Engine Optimisation) îşi produc efectul. SEO, reprezintă toţi acei paşi prin care „convingi” motorul de căutare că site-ul tău este de calitate şi acesta îl va poziţiona mai sus în comparaţie cu alte site-uri. SEO însă nu este la îndemâna tuturor şi nu există soluţii general valabile pentru toate site-urile. Sunt o mulţime de facturi care trebuie luaţi în calcul precum căutările utilizatorilor, link-urile şi calitatea lor, autoritatea domeniului, conţinutul site-ului şi multe altele.

Afişarea şi poziţionarea în căutările plătite

Promovarea plătită este reclama pe care o poţi cumpără prin licitarea pe câteva cuvinte cheie relevante pentru afacerea ta cu ajutorul căreia poţi face ca site-ul tău să apară în primele rezultate ale căutărilor respective. Pentru Google există o platformă dedicată ce se numeşte Google Ads sau Adwords. Această platformă este de tipul PPC (Pay per Click) ceea ce înseamnă că pentru fiecare clic făcut pe reclama ta vei plăti o anumită sumă de bani. Tu vei fi cel care va decide pentru ce cuvinte cheie va fi afişată reclama la site-ul tău şi cât eşti dispus să plăteşti pentru un click. Spre exemplu, pentru firma noastră putem alege ca reclama cu site-ul nostru să fie afişată atunci cand un utilizator al Google va căuta SEO, web desing, sau internet marketing.

Afişarea şi poziţionarea în căutările locale

Rezultatele în căutările locale au la bază afişările în concordanţă cu locaţia utilizatorului. Ele de obicei apar pe o hartă și includ adresa, numărul de telefon, orarul de funcționare al locației respective și adresa URL a site-ului. Rezultatele în căutările locale au la bază solicitarea de înscriere a afacerii prin platforma dedicată numită Google my business. Această platformă îți oferă posibilitatea ca informațiile despre compania ta să fie mereu corecte și actualizate, putând de asemenea să furnizezi și înformații suplimentare legate de prețurile pe care le practici, serviciile sau produsele pe care le ai în portofoliu și chiar imagini de la locația ta fizică.

Care dintre aceste metode de promovare este cea mai importanta?

Având aceste 3 căi de a ajunge la clienți, apare o întrebare? Care dintre acestea este mai mportanta? Răspunsul este unul singur – toate aceste metode sunt extrem de importante și niciuna nu trebuie ignorată. Ideal ar fi să reușești să îți poziționezi site-ul pe poziții fruntașe prin toate cele trei metode. Te poți axa prioritar pe o metodă de promovare sau pe alta după ce îți definești clar obiectivele și îți stabilești un buget. Spre exemplu, dacă nu dorești să investești în reclama plătită, pentru că este prea scumpă în comparație cu bugetul pe care îl poți aloca, atunci va trebuie să te axezi pe SEO și pe promovarea organică. Trebuie însă să ții cont de faptul că SEO și promovarea organică, deși este mai ieftină în comparație cu cea plătită, își produce efectele într-o perioadă de timp mai îndelungat, uneori chiar după 6 luni de zile. Dacă ai o locație fizică unde te pot găsi clienții, atunci te poți concentra pe promovarea locală, optimizând localizarea prin Google Business.

Pentru a avea rezultate bune în promovare prin SEO, promovare organică, promovare plătită, sau promovare locală, îți recomandăm să apelezi la o echipă de experți specializată în toate aceste trei metode de promovare. Contacteaza-ne acum pentru mai multe detalii despre modul în care îți putem crește numărul de clienți.