Un site web necesită muncă și resurse pentru a fi mereu actualizat și pentru a arăta excelent. Cu toate aceste, se pare, că mereu dorim parcă și mai mult de la site-ul nostru. Îți prezint în continuare 3 lucruri pe care le poți face chiar acum pentru a obține mai mult de la site-ul tău:
1. Blog
Sunt sigur că ai auzit ”Blogging-ul este cel mai bun lucru pe care îl poți face pentru site-ul tău!”. Voi fi sincer cu tine și îți voi spune – DA, acesta este cel mai bun lucru pe care îl poți face. Google verifică site-ul tău (și alte milioane de site-uri) dacă are conținut nou. Dacă adaugi conținut nou în mod constant, Google va avea ce să verifice și în cele din urmă îți va clasa site-ul mai sus in topuri.*
De asemenea, prin intermediul blogului poți ține la curent clienții tăi cu noutățile, creând o legătură importantă cu aceștia.
* Clasarea mai sus în topuri are la bază o mulțime de factori. Pentru detalii ne poți contacta!
2. Răspunde mesajelor și e-mailurilor în cel mai scurt timp posibil
Dacă un client (sau un potențial client) te contactează prin intermediul formularelor de pe site-ul tău, în general se așteaptă ca în cel mai scurt timp posibil să primească răspuns pentru problema lui. Cu cât le vei răspunde mai repede cu atât îi vei fideliza mai mult. Poți de asemenea să îți creezi un sistem de răspuns automat prin care să îi oferi un timp rezonabil în care îi vei rezolva solicitarea.
Timpul de răspuns este important indiferent de dacă mesajul este trimis prin formularele de pe site sau prin e-mail.
3. Citește și răspunde la comentariile de pe blog
Da, răspunzând acestor comentarii (trebuie mai întâi să te asiguri ca nu sunt SPAM) de pe blogul tău ajută. Acest fapt arată că ești interesat de cititorii tăi, nu doar publici conținut pentru SEO. În plus, răspunzând acestor comentarii va crește numărul de cuvinte cheie care apar în pagina respectivă și în acest fel vei putea construi relații cu clienții tăi, iar pe termen lung se va simți influența benefică.
Bonus! 4. Bonus - Înscrie-ți site-ul pe Google Business
Înscrierea în Google Business oferă mai multe avantaje, însă cel mai mare este acela că îți poți face afacerea mai vizibilă pe Internet. După ce faci înregistrarea, ai posibilitatea să controlezi și să actualizezi înformațiile care sunt postate. Printre aceste informații sunt: logo, orele de program ale locului unde îți desfășori activitatea, adresa exactă (cu posibilitatea de a obține indicații rutiere), adresa site-ului etc.
Acum ai 4 (3 + 1 bonus) căi de a obține mai mult de la site-ul tău. Nu rămâne decât să pui cunoștințele în practică și să-ți ajuți site-ul să urce în Google. Dacă ai nelamuriri sau ai nevoie de ajutor, nu ezita să ne contactezi.